دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,999
تعداد مشاهده مقاله55,378,725
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,940,164
ساریخانی خرمی, مریم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. (1400). بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(55), 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511
مریم ساریخانی خرمی; میثم شفیعی; بهمن حاجی پور; مرتضی سلطانی. "بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 55, 1400, 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511
ساریخانی خرمی, مریم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. (1400). 'بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(55), pp. 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511
ساریخانی خرمی, مریم, شفیعی, میثم, حاجی پور, بهمن, سلطانی, مرتضی. بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(55): 357-388. doi: 10.22054/tms.2021.59232.2511


login