دادوند, علی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین, انصاری, آذرنوش. (1400). طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), 69-107. doi: 10.22054/ims.2021.61732.2005
علی دادوند; علی صنایعی; حسین رضایی دولت آبادی; آذرنوش انصاری. "طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 38, 1400, 69-107. doi: 10.22054/ims.2021.61732.2005
دادوند, علی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین, انصاری, آذرنوش. (1400). 'طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), pp. 69-107. doi: 10.22054/ims.2021.61732.2005
دادوند, علی, صنایعی, علی, رضایی دولت آبادی, حسین, انصاری, آذرنوش. طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 10(38): 69-107. doi: 10.22054/ims.2021.61732.2005


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login