ثمری صفا, جعفر, پوردل, مژگان. (1401). ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد. , 13(49), 131-162. doi: 10.22054/qccpc.2021.58418.2628
جعفر ثمری صفا; مژگان پوردل. "ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد". , 13, 49, 1401, 131-162. doi: 10.22054/qccpc.2021.58418.2628
ثمری صفا, جعفر, پوردل, مژگان. (1401). 'ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد', , 13(49), pp. 131-162. doi: 10.22054/qccpc.2021.58418.2628
ثمری صفا, جعفر, پوردل, مژگان. ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد. , 1401; 13(49): 131-162. doi: 10.22054/qccpc.2021.58418.2628


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login