منابع
ابن ابیجمهور. محمد بن زینالدین. (۱۴۰۵). عوالی اللئالی. قم: دار سید الشهداء.
امام خمینی. (۱۳۷۶). مصباح الهدایه. تهران: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی.
______. (۱۳۶۸). شرح دعاء السحر. تهران: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی.
______. (۱۳۸۱). تقریرات فلسفه. تهران: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی.
______. (۱۳۷۸). آداب الصلاه.تهران: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی.
ایلخانی، محمد. میرهاشمی، سید مهدی. (۱۳۸۸). زبان نمادین از دیدگاه پل تیلیش. پژوهشهای فلسفی. شمارۀ۲۱۰. صص ۱-۲۶.
تیلیخ، پل. (۱۳۷۶). الهیات فرهنگ. ترجمه مراد فرهادپور و فضل الله پاک نژاد. تهران: طرح نو.
حسینی، مریم سادات. (۱۳۹۶). نمادینانگاری زبان قرآن با تاکید بر دیدگاه پل تیلیش. فصلنامه نقد کتاب قرآن و علوم دینی. ۱۲. صص ۱۶۵-۱۸۲. ؟
حسینی طهرانی، سید محمد حسین. (۱۴۳۲). توحید علمی و عینی. مشهد: انتشارات علامه طباطبائی.
شریف رضی. (۱۴۰۴). نهج البلاغه. صبحی صالح. قم: هجرت.
صدوق، محمد بن علی. (۱۳۹۸). التوحید. قم: جامعه مدرسین.
قمی، قاضی سعید. (۱۴۱۵ ق). شرح توحید الصدوق. قمی. تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد.
قیصری، داوود. (۱۳۷۵). شرح فصوص الحکم. تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
کلینی، محمد بن یعقوب. (۱۴۰۷)َ. کافی. تهران: دارالکتب اسلامیه.
مجلسی، محمد باقر. (۱۴۰۴ ق). بحارالانوار. بیروت: موسسه الوفاء.
هادسون، ویلیام. (۱۳۸۸). لودویک ویتگنشتاین ربط فلسفه او به باور دینی.چ اول. تهران: نگاه معاصر.