منابع
استونمن، آدام. (1394). «شباهت بچهپولدارهای اینستاگرام با نقاشیهای اشرافزادگان: قدرتِ چشمانداز و چشماندازِ قدرت در ولخرجیهای متظاهرانۀ جدید». نجمه رضایی. ترجمان علوم انسانی، بازنشانی شده در: 1396.05.12:
برجر، جان. (1393). راههای نگریستن. ترجمه میثم سامانپور. رخداد نو، تهران.
تانگ، رزمری. (1393). نقد و نظر: درآمدی جامع بر نظریههای فمینیستی. منیژه نجمعراقی. تهران: نشر نی.
توسلی، افسانه و جلالوند، انسیه. (1394). «استفاده از اینترنت و تمایل به خوداظهاری (مطالعه موردی دانشجویان دختر یکی از دانشگاههای شهر تهران)». فصلنامه مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان، 13 (4)، صص 95-122.
جان برجر، (1391).
«گزیدهای از راههای دیدن». شیریندخت دقیقیان. نشریه زننگار: مجموعه فرهنگ و هنر از منظر فمینیسم، بازنشانی شده در: 1396.05.12: [
http://zannegaar.net/content/97].
روبینز کوین. (1382). «آیا تصویر باز هم ما را تکان خواهد داد؟» فرزان سجودی. نشریه بیناب، 1، صص 148-179.
ساروخانی، باقر و رفعتجاه، مریم. (1383).
«عوامل جامعهشناختی مؤثر در بازتعریف هویت اجتماعی زنان». زن در توسعه و سیاست، 8، صص 71-92.
سراجزاده، حسین، غلامرضاکاشی، محمدجواد و هلالیستوده، مینا. (1391). «گفتمان جامعه پاک: شالودهشکنی سیاست نمایش بدن زنانه در دوره پهلوی». مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 26، صص 27-50.
سمانه، سامانی و فراهانی، اعظم. (1395). «هویت آنلاین و اینستاگرام (مطالعه چگونگی نمایش هویت جوانان در اینستاگرام)». فصلنامه رسانه، 27 (103)، صص 85-105.
عینیفر، م. (1395). «مطالعه شیوههای خودابرازی زنان با عکس در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی اینستاگرام)». پایاننامه کارشناسیارشد، به راهنمایی مسعود کوثری، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران. (عینیفر، ب، 1395).
عینیفر، مینا. (1395). «اینستاگرام پنجرهای به سوی زنان». ماهنامه زنان و زندگی، 1، صص 6-12 (عینیفر، الف، 1395).
فاتحی، ابوالقاسم و
اخلاصی، ابراهیم. (1391).
«گفتمانهای اجتماعی زنان در پارادایم سنت و نوگرایی، مطالعه زنان هجده تا چهل سال شهر شیراز». معرفت فرهنگی اجتماعی، 11، صص 101-122.
کوثری، مسعود و تفرشی، امیرعلی. (1395).
«تحلیل گفتمان شبکه کودک «جمجونیور» در نظم گفتمانی هویت مطلوب زنانه». مطالعات فرهنگ ارتباطات، 68، صص 53-84.
Howells, R. and Negreiros, J. (2012). Visual culture. Polity.
Marwick, A. and Boyd, D. (2011). «To see and be seen: Celebrity practice on Twitter». Convergence, 17(2), pp.139-158.
Sheldon, P. and Bryant, K. (2016). Instagram: Motives for its use and relationship to narcissism and contextual age. Computers in Human Behavior, 58, pp.89-97.
Tiidenberg, K. (2015). Odes to heteronormativity: Presentations of femininity in Russian-speaking pregnant women’s Instagram accounts. International Journal of Communication, 9, pp. 1746–1758.
Williams, A.A. and Marquez, B.A. (2015). The lonely selfie king: Selfies and the conspicuous prosumption of gender and race. International Journal of Communication, 9, pp. 1775–1787.