کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, نقی زاده باقی, عباس, عزیزیان کهن, نسرین. (1400). اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), 39-63. doi: 10.22054/jem.2022.58460.2138
حسین کردلو; حسین علی محمدی; عباس نقی زاده باقی; نسرین عزیزیان کهن. "اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 45, 1400, 39-63. doi: 10.22054/jem.2022.58460.2138
کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, نقی زاده باقی, عباس, عزیزیان کهن, نسرین. (1400). 'اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), pp. 39-63. doi: 10.22054/jem.2022.58460.2138
کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, نقی زاده باقی, عباس, عزیزیان کهن, نسرین. اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 12(45): 39-63. doi: 10.22054/jem.2022.58460.2138


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login