ابوترابی، زهرا؛ حاج اکبری،زینت؛ نظری، ناهید؛ شایگان، محسن(1397). اثر رهبری استراتژیک بر عملکرد سازمان. پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، شماره 13، 151-127.
احمدیان، ایوب. (1395). شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت برنامهریزی استراتژیک کسبوکارهای الکترونیک در ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت (MBA) کارآفرینی گرایش استراتژی، دانشکده مدیریت، دانشگاه خوارزمی.
ضیایی، عماد. (1395). بررسی اثر همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسبوکار بر روی عملکرد شرکت مورد مطالعه، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی، گرایش: استراتژیک، دانشگاه پیام نور، مرکز تهران غرب.
طالب پور، علیرضا؛ ایوبی، اردکان و احمدی صدر، محمد. (1388). بررسی عوامل تأثیرگذار در بلوغ سازمان در رویکرد به کسبوکار الکترونیکی با استفاده از مدل .ECM مدیریت فناوری اطلاعات، 2(1)، 85-112.
لی، فنگ. (1395). کسبو کار الکترونیکی: بازآفرینی کسبو کار در عصر اطلاعات. ترجمه نور محمد یعقوبی، محمد صادق خاکسار، امین قره چاهی. سیستان و بلوچستان: نشر مرندیز.
نائیجی، محمدجواد؛ عالم نجفی، سید مصطفی و نورانی، سیده سپیده. (1397). تأثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسب وکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار. مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 33، 45-74.
نعمتی، زهرا؛ خاشعی، وحید و دهقانیان، حامد. (1394). درآمدی بر عوامل مؤثر در موفقیت برنامهریزی استراتژیک از منظر نوآوری باز در شرکتهای خدمات مشاوره. علمی پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 5(3)، 59-82.
واعظ قاسمی، محسن و زادشفق، محمدصادق. (1398). اثر متقابل رفتارهای رهبری استراتژیک و فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی و کسبوکار و ادغام سیستمهای سازمانی.
رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 17(1)، 94-121.
ALhawamdeh, M. A. (2007). The Role of Knowledge Management in Building E-Business Strategy. organization, 9, 20.
Donkor, Jacob., Donkor, George Nana Agyekum & Kwarteng,Collins Kankam. (2018). Strategic planning and performance of SMEs in Ghana The moderating effect of market dynamism. Asia Pacific Journal of Innovation and Entrepreneurship(Emerald insight), 12(1), 62-76.
Garwood, Deborah A & Poole, Alex H. (2018). Project management as information management in interdisciplinary research: Lots of differen-t pieces working together. International Journal of Information Management(Elsevier), 41, 14-22.
Gates, L. P. (2010). Strategic planning with critical success factors and future scenarios: An integrated strategic planning framework (No. CMU/SEI-2010-TR-037). CARNEGIE-MELLON UNIV PITTSBURGH PA SOFTWARE ENGINEERING INST.
Lipitakis, Alexandra & Phillips, Paul. (2016). On e-business strategy planning and performance: a comparative study of the UK and Greece. Technology Analysis & Strategic Management (Routledge: Taylor & Francis Group), 28(3), 266-289.
Ojha, Divesh ., Patel, Pankaj & Sridharan, Sri V.(2019). Dynamic strategic planning and firm competitive performance: A conceptualization and an empirical test. International Journal of Production Economics, Available online 7 October 2019, 1-16.
Papke-Shields, Karen E & Boyer-Wright, Kathleen M.(2017). Strategic planning characteristics applied to project management. International Journal of Project Management(Elsevier), 35,169–179.
Sanchez,Otávio Próspero & Terlizzi, Marco Alexandre. (2017). Cost and time project management success factors for information systems development projects. International Journal of Project Management(Elsevier), 35, 1608–1626.
Shao, Zhen. (2019) Interaction effect of strategic leadership behaviors and organizational culture on IS-Business strategic alignment and Enterprise Systems assimilation. International Journal of Information Management, 44 (2019) 96–108.
Abu Torabi, Zahra; Haj Akbari, Zinat; Nazari, Nahid & Shaygan, Mohsen. (2017). The effect of strategic leadership on organizational performance. Quarterly Journal of New Researches in Management and Accounting, No. 13, 127-151. [In Persian].
Ahmadian, Ayoub. (2015). Identifying and prioritizing the key success factors of electronic business strategic planning in Iran. Master's thesis in the field of management (MBA), entrepreneurship, strategy orientation, Faculty of Management, Kharazmi University. [In Persian].
Lee, Feng. (2015). E-Business: Reinventing Business in the Information Age. Translated by Noor Mohammad Yaqoubi, Mohammad Sadegh Khaksar, Amin Qarachahi. Sistan and Baluchistan, Marandiz Publishing. [In Persian].
Naeji, Mohammad Javad; Alam Najafi, Seyyed Mustafa & Noorani, Sayedeh Sepideh. (2017). The effect of strategic orientation on the growth of small and medium businesses with the mediation of brand and market performance. Strategic Management Studies Quarterly, No. 33, 45-74. [In Persian].
Nemati, Zahra; Khash’ei, Vahid & Dehghanian, Hamed. (2014). An introduction to the effective factors in the success of strategic planning from the perspective of open innovation in consulting service companies. Scientific Research Quarterly of Innovation and Creativity in Human Sciences, 5(3), 59-82. [In Persian].
Talebpour, Alireza; Ayoubi, Ardekan & Ahmadi Sadr, Muhammad. (1388). Investigating the influencing factors in the maturity of the organization in the approach to electronic business using the ECM model. Information Technology Management, 2(1), 85-112. [In Persian].
Vaez Ghasemi, Mohsen & Zadshafaq, Mohammad Sadeq. (2018). The mutual effect of strategic leadership behaviors and organizational culture in the strategic coordination of information and business systems and the integration of organizational systems. Journal of New Research Approaches in Management and Accounting, 17(1), 94-121. [In Persian].
Ziaei, Emad. (2015). Investigating the effect of strategic alignment of information technology and business on the performance of the studied company, Parsian Kish Electronic Commerce Company. Thesis of master's degree in the field of executive management, orientation: strategic, Payam Noor University, West Tehran Center. [In Persian].