بختیاری بستاکی, ثریا, غفاری آشتیانی, پیمان, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1401). طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), 235-256. doi: 10.22054/ims.2022.64585.2090
ثریا بختیاری بستاکی; پیمان غفاری آشتیانی; علی حمیدی زاده; رسول ثانوی فرد. "طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39, 1401, 235-256. doi: 10.22054/ims.2022.64585.2090
بختیاری بستاکی, ثریا, غفاری آشتیانی, پیمان, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1401). 'طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), pp. 235-256. doi: 10.22054/ims.2022.64585.2090
بختیاری بستاکی, ثریا, غفاری آشتیانی, پیمان, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 10(39): 235-256. doi: 10.22054/ims.2022.64585.2090


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login