Hadianfar, Niloufar. (1399). Impact of Social Media Marketing on Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destination: Evidence from Isfahan, Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), 149-170. doi: 10.22054/dcm.2021.58172.1022
Niloufar Hadianfar. "Impact of Social Media Marketing on Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destination: Evidence from Isfahan, Iran". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 2, 1399, 149-170. doi: 10.22054/dcm.2021.58172.1022
Hadianfar, Niloufar. (1399). 'Impact of Social Media Marketing on Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destination: Evidence from Isfahan, Iran', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), pp. 149-170. doi: 10.22054/dcm.2021.58172.1022
Hadianfar, Niloufar. Impact of Social Media Marketing on Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destination: Evidence from Isfahan, Iran. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 2(2): 149-170. doi: 10.22054/dcm.2021.58172.1022


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login