دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها1,801
تعداد مقالات14,275
تعداد مشاهده مقاله30,716,561
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,222,349
اسدنژاد, بهروز, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. (1401). مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062
بهروز اسدنژاد; سید مهدی جلالی; بیتا تبریزیان. "مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 40, 1401, 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062
اسدنژاد, بهروز, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. (1401). 'مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), pp. 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062
اسدنژاد, بهروز, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 10(40): 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login