علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, گلشن, غزل. (1401). بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), 87-114. doi: 10.22054/IMS.2022.64229.2080
وحیده علیپور; محمدرضا سعدی; غزل گلشن. "بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 41, 1401, 87-114. doi: 10.22054/IMS.2022.64229.2080
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, گلشن, غزل. (1401). 'بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), pp. 87-114. doi: 10.22054/IMS.2022.64229.2080
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, گلشن, غزل. بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(41): 87-114. doi: 10.22054/IMS.2022.64229.2080


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login