احدی حسن؛ کاکاوند، علیرضا (1382). اختلال مای یادگیری (از نظریه تا عمل). تهران: انتشارات ارسباران.
چراغچی، سیده سعیده، پایاننامه کارشناسی ارشد تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر بهبود مشکلات نوشتاری دانشآموزان نارسانویس،1390، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
خزاعی،محمد مهدی و همکاران، نشریه روانشناسی .بهداشت روان و جامعه، 1388،شماره 10.
فراستیم، ماریان، ولتی لف آور، ویتلسی، آزمون پیشرفته ادراکی-بینایی فراستیم تشخیص و درمان، 1384، ترجمه و تألیف، تبریزی، مصطفی، معصومه، موسوی، معصومه، تهران، فراروان.
کاپلان، ای، سادوک، بنیامین، حی (2007). خلاصه روان پزشکی. ترجمه فرزین رضایی (1388)، چاپ چهارم، تهران: انتشارات ارجمند.
کمالی، روشنک، پایاننامه کارشناسی ارشد اثربخشی آموزش تمرینهای یکپارچگی حسی بر کاهش علائم نارسایی ویژه نوشتاری در دانش آموزان پایه ابتدایی ارومیه،1388، روانشناسی و علوم تربیتی - دانشگاه علامه طباطبایی.
علیزاده زارعی، مهدی، پایاننامه کارشناسی ارشد بررسی تأثیر رویکرد یکپارچگی حسی و آزمون درکی -حرکتی بر مهارتهای حرکتی، طرحریزی حرکتی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان پایههای اول تا سوم ابتدایی،1381، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
والاس، مک لافلین، ناتوانیهای یادگیری مفاهیم و ویژگیها، 1369، ترجمه، منشی طوسی، تهران نشر، آستان قدس رضوی، معاونت فرهنگی.
Altarac,M(2007).prevalence of Learning Disability among United States Childeren with Astma and Diabetes.Annals of epidemiology,17(9),746-747
Clveland S.Central auditory processing disorders.The ADHD Report 1997;5(5);121
cohen L,Manion,L.and Marrison,K.(2007).Research Methods in Education(6th Edition)London:Routledge Falmer.
Fetcher,j,M,Morris,RD,&Lyon G.R. (2003).Classification and definition of learning disabilities and learning problems among students with behavioral/emotional disorders:A conceptual model.Behavioral,16,97-106
Keith RW.Diagnosing centered auditory processingdisorders in children in:Roeser RJ,Valente M,Hasford-Dunn H editors.Audiology diagnosis.1st ed New York:Thieme medical publishers,Inc;2000.p.338-9