باغ خواستی، فاطمه، نیازآذری، کیومرث و جباری، نگین. (1399). ارائه مدل رهبری اصیل بینالمللیسازی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک. فصلنامه توسعه آموزش جندیشاپور اهواز، 11(4)، 925-935.
پناهی، سیده معصومه، پورکریمی، جواد و رمضان، جواد. (1397). ارائه الگوی شایستگی حرفهای مدیران پژوهشی در سازمانهای پژوهشمحور. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 8 (1)، 24-46.
جهانیان، رمضان. (1389). صلاحیتهای موردنیاز مدیران آموزشی. نشریه تحقیقات مدیریت آموزشی، 1(3)، 121-142.
خنیفر، حسین، ابراهیمی، صلاحالدین، سیفی، علی و فیاضی، بیبی مرجان. (1399). طراحی الگوی شایستگی مدیران آموزشی جهت استفاده در کانون ارزیابی و توسعه. فصلنامه مدیریت مدرسه، 8(2)، 118-139.
دارابیگی، مهشید، ایراننژاد، پریسا، جهانیان، رمضان و عبدالهی، مژگان. (1399). ارائه الگو برای رهبری اصیل در استادان با رویکرد انسانگرایی در سازمانهای آموزشی عالی. فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 14(ویژهنامه)، 137-158.
درخشان، مژگان، قنبری، سیروس، زندی، خلیل و سیفپناهی، حامد. (1396). رابطه رهبری اصیل و شفافیت سازمانی (موردمطالعه: اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان). مدیریت فرهنگسازمانی، 15(4)، 768-788.
سیادت، سیده صفیه و غزنوی، شیما. (1399)، تأثیر رهبری اصیل بر اعتماد رهبران، رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات الکترونیک؛ موردمطالعه مخابرات استان آذربایجان غربی. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی.
سید نقوی، میرعلی و کاهه، مریم. (۱۳۹۳)، نقش رهبری اصیل در بهبود سطح خلاقیت و اشتیاق به کار کارکنان. فصلنامه مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، ۲۳ (۷۳)، 1-27.
عارفنژاد، محسن. (1397)، شناسایی و اولویتبندی از مؤلفههای شایستگی مدیران مدارس با تأکید بر مدیریت اسلامی. دو مجله مدیریت و مدرسه مدیریت، 1(5)، 151-172.
عارفی، علیرضا و شکوه، زهرا. (1399)، بررسی رابطهی رهبری اصیل با رفتار شهروندی سازمانی در شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان (شهرستان بم، فهرج و نرماشیر). اولین کنفرانس بینالمللی چالشها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری.
عبدالهی، ندا. (1396). کشف الگوی رهبری اصیل مدیران آموزش عالی؛ مطالعه کیفی، پایاننامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز.
فرخبخش، سعید، جعفری سرابی، مهران، سیاهکمری، الهام، غلامی، محمد و مرادی، سمیه. (1396). تدوین صلاحیتهای علمی_حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان لرستان. نشریه مدیریت مدرسه، 5(1)، 113-127.
کریمی، فرهاد و مردانی، محمد. (1399). رابطه رهبری اصیل و اشتیاق شغلی کارکنان آموزشوپرورش با میانجیگری سرمایه روانشناختی. فصلنامه علمی-پژوهشی خانواده و پژوهش، ۱۷(۲)، 7-32.
محمدی، عباس، ذوالفقاری زعفرانی، رشید، نویدادهم، مهدی و تورانی، حیدر. (1399). شناسایی عوامل اثرگذار بر شایستهگزینی مدیران مدارس در تراز زیر نظام راهبری و مدیریت. فصلنامه علمی مدیریت مدرسه، 8(2)، 218-245.
میر محمدی، سید محمد و رحیمیان، محمد. (1393). بررسی تأثیر رهبری اصیل بر خلاقیت فردی کارکنان با توجه به نقش میانجی سرمایه روانشناختی. پژوهشهای مدیریت در ایران، 18(3)، 108-203.
هوشیار، وجیهه. (1392). تبیین و ارائه مدل شایستگیهای مدیران در سیستم بانکی. رساله دکتری، دانشگاه فردوسی مشهد.
Anastasiou, S., & Garametsi, V. (2020). Teachers’ views on the priorities of effective school management. Journal of Educational and Social Research, 10(1), 1-10.
Xu, B. D., Zhao, S. K., Li, C. R., & Lin, C. J. (2017). Authentic leadership and employee creativity: testing the multilevel mediation model. Leadership & organization development journal.
Černe, M., Jaklič, M., & Škerlavaj, M. (2013). Authentic leadership, creativity, and innovation: A multilevel perspective. Leadership, 9(1), 63-85.
Crawford, J. A., Dawkins, S., Martin, A., & Lewis, G. (2020). Putting the leader back into authentic leadership: Reconceptualising and rethinking leaders. Australian Journal of Management, 45(1), 114-133.
Gardner, W. L., Cogliser, C. C., Davis, K. M., & Dickens, M. P. (2011). Authentic leadership: A review of the literature and research agenda. The leadership quarterly, 22(6), 1120-1145.
Ausar, K., Kang, H. J. A., & Kim, J. S. (2016). The effects of authentic leadership and organizational commitment on turnover intention. Leadership & Organization Development Journal.
Iqbal, S., Farid, T., Khan, M. K., Zhang, Q., Khattak, A., & Ma, J. (2020). Bridging the gap between authentic leadership and employees communal relationships through trust. International journal of environmental research and public health, 17(1), 250.
Komalasari, K., Arafat, Y., & Mulyadi, M. (2020). Principal’s management competencies in improving the quality of education. Journal of social work and Science Education, 1(2), 181-193.
Lucia, A. D., & Lepsinger, R. (2015). The art and science of competency models:Pinpointing critical success factors in organizations. Academy of Management Learning & Education, 2(2), 210-212.
McClelland, D. C. (1973). Testing for competence rather than for "intelligence". American psychologist, 28(1), 1.
Müceldili, B., Turan, H., & Erdil, O. (2013). The influence of authentic leadership on creativity and innovativeness. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 99, 673-681.
Neider, L. L., & Schriesheim, C. A. (2011). The authentic leadership inventory (ALI): Development and empirical tests. The leadership quarterly, 22(6), 1146-1164..
Rego, A., Sousa, F., Marques, C., & e Cunha, M. P. (2012). Authentic leadership promoting employees' psychological capital and creativity. Journal of business research, 65(3), 429-437.
Wilhite, R. K., Schilling, C. A., Brierton, J., & Tomal, D. R. (2018). Superintendent core competencies. Lutheran Education, 1(1), 16-26.
Tuytens, M., Moolenaar, N., Daly, A., & Devos, G. (2019). Teachers’ informal feedback seeking towards the school leadership team. A social network analysis in secondary schools. Research Papers in Education, 34(4), 405-424.
Walumbwa, F. O., Christensen, A. L., & Hailey, F. (2011). Authentic leadership and the knowledge economy: Sustaining motivation and trust among knowledge workers.
Organizational dynamics,
40(2), 110-118.