اژدری، محمد؛ ترک فر، احمد؛ مقدسی، مهرزاد؛ رستمی، قربان. (1390). تأثیر عامل اولویتهای تماشاگران بر جذب آنان به مسابقات لیگ برتر، ششمین همایش ملی دانشجویان تربیتبدنی و علوم ورزشی.
اعظمی، محسن. آزادی، وحید. آینه، معصومه. (1397). بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی درک شده بر قصد خرید مصرفکننده، نشریه جامعهشناسی آموزشوپرورش، شماره 7، 181-197.
سیفاللهی، ناصر. اسکندری، نادر. (1400). بازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید مصرفکننده؛ واسطهگری تصویر و آگاهی برند. مطالعات رفتار مصرفکننده، دوره 8، شماره 3، صص: 199-220.
عباسآبادی، محمدرضا. بستام، هادی. ذبیحی، محمدرضا. (1397). بررسی نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی تصویر برند، اولین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران، تهران، موسسه برگزارکننده همایشهای توسعه محور دانش و فناوری سام ایرانیان.
علم، زهرا. (1397). طراحی مدل بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران،
مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 50، 125-144
المیری، مجتبی؛ نادریان جهرمی، مسعود؛ سلطان حسینی، محمد؛ نصراصفهانی، علیرضا؛ رحیمی، محمد. (1388). بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاهها، نشریه مدیریت ورزشی، شماره 3، 73-61.