دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,941
تعداد مشاهده مقاله55,038,560
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,808,155
زارعی, آرش, محمدی, سردار. (1401). اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057
آرش زارعی; سردار محمدی. "اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1401, 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057
زارعی, آرش, محمدی, سردار. (1401). 'اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057
زارعی, آرش, محمدی, سردار. اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(32): 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057


login