زارعی, آرش, محمدی, سردار. (1401). اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057
آرش زارعی; سردار محمدی. "اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1401, 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057
زارعی, آرش, محمدی, سردار. (1401). 'اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057
زارعی, آرش, محمدی, سردار. اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(32): 300-277. doi: 10.22054/nms.2022.55600.1057


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login