دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها1,801
تعداد مقالات14,275
تعداد مشاهده مقاله30,717,091
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,222,577
صادقیان, زهره, علیزاده, حمید. (1401). ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای آن (خواندن، نوشتن، ریاضی) بر اساس کتاب راهنمای تشخیص و آماری اختلال های روانی (2013). سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), 121-151. doi: 10.22054/jem.2017.20597.1502
زهره صادقیان; حمید علیزاده. "ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای آن (خواندن، نوشتن، ریاضی) بر اساس کتاب راهنمای تشخیص و آماری اختلال های روانی (2013)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 48, 1401, 121-151. doi: 10.22054/jem.2017.20597.1502
صادقیان, زهره, علیزاده, حمید. (1401). 'ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای آن (خواندن، نوشتن، ریاضی) بر اساس کتاب راهنمای تشخیص و آماری اختلال های روانی (2013)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), pp. 121-151. doi: 10.22054/jem.2017.20597.1502
صادقیان, زهره, علیزاده, حمید. ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای آن (خواندن، نوشتن، ریاضی) بر اساس کتاب راهنمای تشخیص و آماری اختلال های روانی (2013). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(48): 121-151. doi: 10.22054/jem.2017.20597.1502


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login