دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,991
تعداد مشاهده مقاله55,348,648
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,934,196
جریحی, عبالرحمان, فردانش, هاشم, گرامیپور, مسعود. (1394). تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(35), 181-196.
عبالرحمان جریحی; هاشم فردانش; مسعود گرامیپور. "تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 35, 1394, 181-196.
جریحی, عبالرحمان, فردانش, هاشم, گرامیپور, مسعود. (1394). 'تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(35), pp. 181-196.
جریحی, عبالرحمان, فردانش, هاشم, گرامیپور, مسعود. تأثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 11(35): 181-196.


login