دلاور, علی, اسماعیلی, نیلوفر, حسنوندی, صبا, حسنوند, باقر. (1394). بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(36), 59-78.
علی دلاور; نیلوفر اسماعیلی; صبا حسنوندی; باقر حسنوند. "بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 36, 1394, 59-78.
دلاور, علی, اسماعیلی, نیلوفر, حسنوندی, صبا, حسنوند, باقر. (1394). 'بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(36), pp. 59-78.
دلاور, علی, اسماعیلی, نیلوفر, حسنوندی, صبا, حسنوند, باقر. بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 11(36): 59-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login