فرامرزی, سالار, زارع, حسین, فتوت, اعظم. (1394). اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(36), 151-177.
سالار فرامرزی; حسین زارع; اعظم فتوت. "اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 36, 1394, 151-177.
فرامرزی, سالار, زارع, حسین, فتوت, اعظم. (1394). 'اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(36), pp. 151-177.
فرامرزی, سالار, زارع, حسین, فتوت, اعظم. اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 11(36): 151-177.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login