دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,838
تعداد مقالات14,673
تعداد مشاهده مقاله31,772,606
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,751,731
فرامرزی, سالار, زارع, حسین, فتوت, اعظم. (1394). اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(36), 151-177.
سالار فرامرزی; حسین زارع; اعظم فتوت. "اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 36, 1394, 151-177.
فرامرزی, سالار, زارع, حسین, فتوت, اعظم. (1394). 'اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(36), pp. 151-177.
فرامرزی, سالار, زارع, حسین, فتوت, اعظم. اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 11(36): 151-177.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login