ابطحی, معصومه السادات, فرشادفر, سیمین. (1402). بررسی تأثیر بازی‏های آموزشی بر اساس مدل برنامه‏ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت‏های خودیاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), 146-169. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424
معصومه السادات ابطحی; سیمین فرشادفر. "بررسی تأثیر بازی‏های آموزشی بر اساس مدل برنامه‏ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت‏های خودیاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 52, 1402, 146-169. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424
ابطحی, معصومه السادات, فرشادفر, سیمین. (1402). 'بررسی تأثیر بازی‏های آموزشی بر اساس مدل برنامه‏ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت‏های خودیاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(52), pp. 146-169. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424
ابطحی, معصومه السادات, فرشادفر, سیمین. بررسی تأثیر بازی‏های آموزشی بر اساس مدل برنامه‏ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت‏های خودیاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(52): 146-169. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424


login