Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1402). Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Reyhaneh Toudeh Bahambari; Hossein Hakimpour; Mahdi Mahmoodzadeh Vashan; Hamid Rezaeifar. "Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1402). 'Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login