دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,933
تعداد مشاهده مقاله54,981,639
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,774,733
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1403). Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Reyhaneh Toudeh Bahambari; Hossein Hakimpour; Mahdi Mahmoodzadeh Vashan; Hamid Rezaeifar. "Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 9, 1403, 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1403). 'Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), pp. 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 5(9): 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190


login