فتحی سعید ) 1995 (. سیاست های حمایتی توسعه تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و
متوسط، گزارش دفتر توسعه تجارت الکترونیکی، معاونت برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی.
سینایی، حسنعلی بهمن حاجی پور، خدیجه طاهری ) 1980 (، بررسی ارتباط بین سرمایه فکری و
- . عملکرد شرکت، پژوهش نامه مدیریت تحول، شماره 5، ص 98 99
سرلک، محمدعلی و ،) اسلامی، طاهره ) 1980 تسهیم دانش در دانشگاه صنعتی شریف : رویکرد
سرمایه اجتماعی، نشریه مدیریت دولتی، دوره ،9 شماره - . 9، ص 19 1
صفر زاده حسین، تدین اعظم، حر محمدی مریم، ) 1981 (، بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت
دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی )مطالعه موردی مراکز بهداشتی و درمانی شمال فارس(،
- . طلوع بهداشت، سال 11 ، شماره 99 1،79
مجیدی جهانگیر ) 1991 (.ن قش صنایع کوچک در اقتصاد مدرن، تهران: انتشارات دانشگاه امام
حسین
منصوری حسین، طاهری دمنه محسن، کنجکاو منفرد امیررضا، ) 1980 (، ارزیابی تاثیر راهبرد
مدیریت دانش بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی در کتابخانه های دانشگاهی و موسسات
آموزش عالی با استفاده از رویکرد BSC ، پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، سال بیست و
- . هفتم، شماره 1 )پیاپی 97 (، ص 279 299
میرفخرالدینی، سید حیدر، حاتمی نسب، سید حسن، طالعی فر، رضا، کنجکاو منفرد، امیر رضا،
،) مدیریت دانش نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط، ) 1998
- - . چشم انداز مدیریت بازرگانی ، شماره 95 ، ص 119 109
Akova, B., Ulusoy, G., Payzin, E., Kaylan, A.R., (1998). New product development capabilities of the Turkish electronics industry. Fifth International Product Development Management Conference, Como, Italy.
Alavi, M., & Leidner, D. E. (2001). Review: Knowledge management and knowledge management systems: Conceptual foundations and research issues. MIS Quarterly, 107–136.
Alipour Shirsavar, H., Gilaninia, S., & Mohammadi Almani, A.(2012). A Study of Factors Influencing Positive Word of Mouth in the Iranian Banking Industry ,Middle-East Journal of Scientific Research, 11, 454-460.
Allocca, M. A., & Kessler, E. H. (2006). Innovation speed in small and medium sized enterprises. Creativity and Innovation Management, 15, 279–295.
Carbonell, P., & Escudero, A. I. R. (2010). The effect of market orientation on innovation speed and new product performance. Journal of Business & Industrial Marketing, 25, 501–513.
Chiang, Y. H., & Hung, K. P. (2010). Exploring open search strategies and perceived innovation performance from the perspective of inter-organizational
knowledge flows. R&D Management, 40, 292–299.
Clifton, N., Keast, R., Pickernell, D., & Senior, M. (2010). Network structure,