بشارت، م. ع.، حسینینژاد محمدی، ا و غلامعلی لواسانی، م (1393). نقش واسطهای راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین ناگویی هیجانی، خشم و نشخوار خشم با سبکهای دفاعی من. روانشناسی معاصر، 9 (18)، 48-29.
بابایی، ز.، حسنی، ج و محمدخانی، ش (1391). تأثیر آموزش مهارت نظمجویی هیجان مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیک در وسوسه افراد مبتلا به سوی مصرف مواد: مطالعه تک آزمودنی. مجله روانشناسی بالینی، 4 (3)، 41-33.
جهان شاه، ف.، طهماسبی، م و حیدری، ا (1395). پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر بر اساس مؤلفههای کمالگرایی والدین در شهر اهواز. دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی.
خانزاده، م.، سعیدیان، م.، حسین ژاری، م و ادریسی، ف (1391). ساختار علمی و ویژگیهای روانسنجی. مقیاس دشواری در تنظیم هیجان. مجله علوم رفتاری، 6، 87-96.
خسروی، م.، مهرابی، ح و عزیزی مقدم، م (1387). بررسی مقایسهای مؤلفههای نشخوار فکری در بیماران افسرده، وسواس اجباری و افراد عادی. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، 10 (29)، 73-65.
مقدمپور، ن و سپهوند، ت (1397). پیشبینی اضطراب اجتماعی کودکان دبستانی بر اساس مشکلات در تنظیم هیجانی و انعطافپذیری شناختی مادران. فصلنامه سلامت روان کودک، 5 (2)، 24-14.
نادی نوبندگانی، ز و مؤمنی جاوید، م (1394). تأثیر آموزش رفتار جراتمندانه بر کیفیت زندگی در مدرسه و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر. 10 (2)، 116-101.
واحدی، ش.، هاشمی، ت و عینیپور، ج (1392). بررسی رابطه کنترل هیجانی و تنظیم شناختی هیجان با باورهای وسواسی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر یزد. تازههای علوم شناختی. 15 (2)، 71-63.
ولز، آ (1388). راهنمای علمی درمان فراشناختی اضطراب و افسردگی. ترجمه: ش محمدخانی، تهران: واری دانش. (2009).