Arastehfard, Zohreh, Aidi, Mohammad, Hamidi, Kambiz, Asghari Sarem, Ali. (1403). Understanding the Cross Media Electronic Marketing Process. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), 163-183. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170
Zohreh Arastehfard; Mohammad Aidi; Kambiz Hamidi; Ali Asghari Sarem. "Understanding the Cross Media Electronic Marketing Process". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 9, 1403, 163-183. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170
Arastehfard, Zohreh, Aidi, Mohammad, Hamidi, Kambiz, Asghari Sarem, Ali. (1403). 'Understanding the Cross Media Electronic Marketing Process', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), pp. 163-183. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170
Arastehfard, Zohreh, Aidi, Mohammad, Hamidi, Kambiz, Asghari Sarem, Ali. Understanding the Cross Media Electronic Marketing Process. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 5(9): 163-183. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170


login