پروین، احسان، نجف پور، علی، و نجف پور، هدا. (1401). بررسی سطح یادگیری سازمانی در بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (موردمطالعه مراکز آموزشی و درمانی). مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، ۱۷(۴)، ۳۰۶-۳۱۷.
حاجی بابایی، حمیدرضا. (1391). ویژگیهای مدرسهای که دوست دارم با توجه به سند احول بنیادین در آموزشوپرورش. فصلنامه فنآوریهای آموزشی، 42(11)، 26-1.
حسنی، سید رضا؛ حسن بیگی، محمد رسول (1401). ارزیابی کیفی تأثیر سازمان یادگیرنده و تعهد به عملکرد سازمانهای تحقیقاتی. نشریه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، شماره 54، 555-537.
رحیمی، مریم، قربانی زاده، وجه اله، و رحیمی، معصومه. (1401). بررسی نقش فرهنگ یادگیری در تبدیل مدارس بهعنوان سازمان یادگیرنده. چهارمین همایش ملی پژوهشهای حرفهای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد از نگاه معلم، میناب.
زاهدیپور، مسعود، اولادیان، معصومه، و حسینی، سید رسول. (1400). ارائه الگوی مدارس اثربخش مبتنی بر سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران). جامعهشناسی آموزشوپرورش، 7(2), 229-240.
شهسواری، تهمینه، سلیمانپور عمران، محبوبه، و حافظیان، مریم. (1400). اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده و یاددهنده در آموزشوپرورش. دوماهنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 12(4)، 53-72.
صفری، امید. (1402). ارتباط بین یادگیری سازمانی و کارآفرینی سازمانی از طریق اشتیاق کاری در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس. پژوهشهای کاربردی در علوم ورزشی و سلامت، 2(1)، 50-63.
عباسقلی زاده، محمد، یاری حاج عطالو، جهانگیر، و ملکی آوارسین، صادق. (1401). ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقهای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز و مارسیک. آموزش و ارزشیابی، 14(56)، 150-123.
فرضی خالدی، شبنم، بهرامی، شهاب، و یوسفی، بهرام. (1401). تدوین الگوی مفهومی هوشمندسازی هنرستانهای تربیتبدنی با رویکرد مدرسه یادگیرنده و پایدار. پژوهش در ورزش تربیتی، 10(26)، 146-117.
فیضاللهی، محمد، و هاشمی خوزانی، حبیب. (1401). بررسی بهرهوری مدارس مقطع ابتدایی با توجه به مؤلفههای مدارس یادگیرنده. دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تهران.
یحیی زاده واقفی، مریم السادات، صالحی، محمدجواد، سعیدی، احمد، و فضل الهی، سیف اله (1398). ارائه الگوی سازمان یادگیرنده در مدارس ابتدایی. نوآوریهای مدیریت آموزشی، 15(1)، 52-70.
Adel Odeh, A. H., Ammar, A., & Tareq, A. O. (2021). The mediation role of the organizational memory in the relationship between knowledge capturing and learning organization. Cogent Business & Management, 8(1), 1924933.
Argote, L., Lee, S., & Park, J. (2021). Organizational learning processes and outcomes: Major findings and future research directions. Management Science, 67(9), 5399-5429.
Belinski, R., Peixe, A. M., Frederico, G. F., & Garza-Reyes, J. A. (2020). Organizational learning and Industry 4.0: findings from a systematic literature review and research agenda. Benchmarking: An International Journal, 27(8), 2435-2457.
Davies, H., & Nutley, S. (2018). Organizations as learning systems. In Complexity and Healthcare Organization (pp. 59-68). CRC Press.
Dixon, N. M. (2017). The organizational learning cycle: How we can learn collectively. Routledge.
Fullan, M. (2023). The principal 2.0: Three keys to maximizing impact. John Wiley & Sons.
Hannah, S., & Lester, P. (2009). A Multilevel Approach to Building and Leading Learning Organizations. The Leadership Quarterly, 20(1), 34-48.
Holba, A.M. Bahr, P.T. Birx, D.L. & Fischler, M.J. (2019). Integral Learning and Working: Becoming a Learning Organization. New Directions for Higher Education,185, 85-99
Johnson, S. N., & Gallagher, E. D. (2021). An early exploration of undergraduate student definitions of learning, memorizing, studying, and understanding. Advances in Physiology Education, 45(2), 342-352.
Kareem, J. (2016). The influence of leadership in building a learning organization. IUP Journal of Organizational Behavior, 15(1), 7.
Kools, M., & Stoll, L. (2016). What makes a school a learning organisation?. OECD Education Working Papers, 137, OECD Publishing.
Kordab, M., Raudeliūnienė, J., & Meidutė-Kavaliauskienė, I. (2020). Mediating role of knowledge management in the relationship between organizational learning and sustainable organizational performance. Sustainability, 12(23), 10061.
Kullan, S., & Mansor, M. (2020). Relationship Between the Practices of Learning Organization and Teacher Leadership at Indigenous Primary Schools of Kuala Langat District, Selangor, Malaysia. Jurnal Manajemen Pendidikan: Jurnal Ilmiah Administrasi, Manajemen dan Kepemimpinan Pendidikan, 2(2), 148-158.
Pilat, M. (2016). How Organizational Culture Influences Building a Learning Organization. Forum Scientiae Oeconomia, 4(1), 83- 92.
Säljö, R. (2021). The conceptualization of learning in learning research 1: From introspectionism and conditioned reflexes to meaning-making and performativity in situated practices. In Learning as Social Practice (pp. 146-168). Routledge.
Sanchez, J., Lash, C., & Usinger, J. (2022). Antecedents in Creating a Learning Organization: Experiences among Principals at Three Native Rural Schools. Education, 143(1), 15-28.
Skipper, M., Nøhr, S. B., Jacobsen, T. K., & Musaeus, P. (2016). Organisation of workplace learning: a case study of paediatric residents’ and consultants’ beliefs and practices. Advances in Health Sciences Education, 21, 677-694.
Weed-Schertzer, B. (2020). (Il) Logical Knowledge Process. In (Il) Logical Knowledge Management: A Guide to Knowledge Management in the 21st Century (pp. 53-82). Emerald Publishing Limited.
Yuan, A. (2021). A learning organization: conditions for success of the excellent schools in Hunan. China (Doctoral dissertation, Rangsit University).