- رفیعی، اسداله، میرزایی، اباسط و حسنوند، علی. (1401). ارزیابی عملکرد عناصر بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC) برای کنترل برنامهریزی راهبردی بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان آبدانان. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، 30(6)، 93-105. doi: 10.52547/sjimu.30.6.93
- کاپلان، ر. نورتون، د. (1384). نقشهی استراتژی، تبدیل داراییهای نامشهود به پیامـدهای مشهود،ترجمهی حسین اکبـری، مـسعود سـلطانی، امیـر ملکـی، تهران، انتشارات آسیا، چاپ اول. https://www.sid.ir/paper/151509/fa
- اولوه، ن. ستراند، ا. (1384)، کارت امتیازی متوازن، ترجمهی علیرضا علی سلیمانی، تهران، مرکـز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران. https://www.sid.ir/paper/151509/fa
- کاپلان، ر. نورتون، د. (1383). سازمان استراتژی محور، ترجمهی پرویـز بختیاری، سازمان مدیریت صنعتی. https://www.sid.ir/paper/151509/fa
- کوهستانی تکامجانی، ابوذر و سید حسینی، سید محمد و افشار کاظمی، محمدعلی. (1400). ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) (مورد مطالعه شهرداری منطقه ۱۶ تهران)، فصلنامه منابع و سرمایه انسانی، دوره: 1، شماره:2. ص.34. https://www.hureca.ir/article_146460.html
- نیکبخت، محمدرضا، ارحیمی پور، اکبر. (بیتا). ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از کارت امتیازی متوازن پایدار (موردمطالعه: بانک سرمایه). دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 11(41)، 63-79. https://journals.srbiau.ac.ir/article_19152.html?lang=en
- حجازی، شهلا، موسوی، سیدمحسن و مکی نژاداصفهانی، احمدرضا. (1395). ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) جهت پیادهسازی استراتژیهای بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش. کنفرانس بینالمللی نخبگان مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/863789/fa
- رجوعی مرتضی، رمضانی مریم، حصاری محمدرضا، بوربور جعفری مریم. (۱۳۹۶). طراحی شاخصهای ارزیابی عملکرد با استفاده از روشهای BSC و AHP در سازمان تأمین اجتماعی مشهد. رفاه اجتماعی، ۱۷ (۶۴): ۱۶۰-۱۳۳. http://refahj.uswr.ac.ir/article-1-2867-fa.html
- دانشفرد کرم الله، وحدانی، کاوه. (1389). بررسی نقش پیاده سازی کارت امتیازی متوازن در بهبود عملکرد در شرکت صنایع مخابرات ایران. رهبری و مدیریت آموزشی، سال چهارم تابستان 1389 شماره 2 (پیاپی 12) https://ensani.ir/fa/article/231673
- حریری، نجلا و صراف پور، سحر. (1393). ارائه شاخصهای ارزیابی عملکرد کتابخانههای تخصصی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن. دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات)، 7(27)، 31-42. https://sanad.iau.ir/journal/qje/Article/516848?jid=516848
- عسکری روح اله، گودرزی رضا، فلاح زاده حسین، زارعی بهاره، دهقانی تفتی عارفه. (۱۳۹۱). ارزیابی کارایی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی یزد با استفاده از رویکرد کمی تحلیل پوششی دادهها (DEA). پیاورد سلامت. ۶ (۳): ۲۱۵-۲۲۴. http://payavard.tums.ac.ir/article29-1fa.html
- اکرمی، رحمت اله. (1399). خزانهدار کل کشور، مصاحبه با شبکه اطلاعرسانی اخبار اطلاعرسانی اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، کد خبر: ۳۵۵۲۴۹ دیماه 1399. https://dolat.ir/detail/355249
- نمازی، محمد.، مصلی نژاد، آرزو. (1400). طراحی الگوی حسابداری مدیریت یکپارچه آب با استفاده از مدل ارزیابی متوازن. مطالعات تجربی حسابداری مالی، 18(72)، 27-56. doi: 10،22054/qjma.2021.61932.2284
- ستایش، محمدحسین.، رضائیان زاده، زهرا. (1402). شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر نوآوری در حسابداری. مطالعات تجربی حسابداری مالی، 20(78)، 1-33. doi: 10،22054/qjma.2023،73784،2461
- Banker, R. D., Potter, G., & Srinivasan, D. (2000). An empirical investigation of an incentive plan that includes nonfinancial performance measures. The accounting review, 75(1), 65-92.
- Banker, R. D., Potter, G., & Srinivasan, D. (2005). Association of nonfinancial performance measures with the financial performance of a lodging chain. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 46(4), 394-412. doi:10.1177/0010880405275597
- Davis, S., & Albright, T. (2004). An investigation of the effect of balanced scorecard implementation on financial performance. Management accounting research, 15(2), 135-153.
- Hoque, Z., & James, W. (2000) Linking Balanced Scorecard Measures to Size and Market Factors: Impact on Organizational Performance. Journal of Management Accounting Research, 12, 1-17. https://doi.org/10.2308/jmar.2000.12.1.1
- Kaplan, R. S. (1994). Devising a balanced scorecard matched to business strategy. Planning Review, 22(5), 15-48.
- Kaplan, R. S., & Norton, D. P. (1992). The balanced scorecard: measures that drive performance, Harvard business review.
- Kaplan, R. S., & Norton, D. P. (1996). The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. Boston: Harvard Business School Press. (Nominated for Financial Times/ Booz-Allen & Hamilton Global Business Book Award presented by Booz-Allen & Hamilton. Winner of Notable Contribution to Management Accounting Literature Award presented by American Accounting Association.) University.
- Kaplan, R. S., & Norton, D. P. (2004) Strategy Maps: Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes. Boston: Harvard Business School Press.
|