- امیرمستوفیان، طیبه، ایمانیخوشخو، محمدحسین (1400). شناسایی عوامل تأثیرگذار شبکه های اجتماعی در برندینگ گردشگری ایران. فصلنامه علمی پژوهشی گردشگری و توسعه،10(1)، 262-237.
- امینزاده، شهرام، فرهنگی، علیاکبر، نعامی، عبدالله (1396). طراحی مدلی برای بهکارگیری رسانههای اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی. دوفصلنامه علمی پژوهشی اسلام و علوم اجتماعی، 9(17)، 16-5.
- بهاگیر، اسدالله، روشندلاربطانی، طاهر، لبافی، سمیه (1401). درگیرسازی کاربر در برند و همآفرینی ارزش در پلتفرم های رسانه ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا). مجله مدیریت بازرگانی، 14(3)، 400-379.
- گلی، آرمین، قلی پورسلیمانی، علی، دلافروز، نرگس (1400). نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری،16(54)، 409-379.
- Abd ElRhman, I. Sh. E. (2019). A New Approach for Advertising in the Digital Age. DOI: 10.12816/mjaf.2019.13613.1213
- Antoine, O. (2018). Is Newsjacking More Effective Than Standard Advertising? Master's thesis, School Management, specialization in Marketing, University of Liège, P:189, http://hdl.handle.net/2268.2/4729
- Ego-Aguirre León, A. A. (2018, January 25). Newsjacking, publicidad minuto a minuto. Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), Lima, Perú. doi: https://doi.org/10.19083/ tesis/625553
- Kevin, K. (2019). Newsjacking and social networks: a winning combination? Thesis Master in Management Sciences- with a specialization in Marketing, University of Liège, Academic year: 2018-2019, P163, URI/URL: http://hdl.handle.net/2268.2/6496
- 8. Martinez, L.V. (2020). Ahora o nunca: El poder del Newsjacking desde el contexto publicitario. Pontificia Universidad Javeriana. Facultad de Comunicación y Lenguaje. Tesis. 90p.
- Parlov, N., Perkov, D., & Sičaja, Ž. (2016). New Trends In Tourism Destination Branding By Means Of Digital Marketing. Acta Economica Et Turistica, Vol 2 (2016), No. 2, pp. 101-236. DOI: 10.1515/aet-2016-0012
- Scott, D.M. (2011). Newsjacking: How to inject your ideas into a breaking news story and generate tons of media coverage. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons
- Scott, D.M. (2022). The new rules of marketing and PR: How to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Edition8, 483p.
- Simms, J. (2012). Today’s headlines, tomorrow’s ads. Marketing Magazine, 10-11.
- Unurlu, C. (2022). Real-Time Marketing in Social Media: A Revıew on Social Media Sharing of Businesses in the Tourism Industry. Journal of Travel and Hospitality Business. Cilt/Vol:19(2), Yıl/ Year:2022, ss/pp,211-237. DOI: 10.24010/soid.1008478
- Yılmaz, A. (2018). Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama:Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri.Erciyes İletişim Dergisi, 5 (4), 423-446. DOI: 10.17680/erciyesiletisim.394942
|