علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1403). تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407
وحیده علیپور; محمدرضا سعدی; عاطفه مهری بازقلعه. "تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 48, 1403, 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1403). 'تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), pp. 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 12(48): 83-117. doi: 10.22054/ims.2024.76742.2407


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login