نقی زاده, محمد, تقوا, محمدرضا, صالحی, مهدی. (1393). عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), 59-77.
محمد نقی زاده; محمدرضا تقوا; مهدی صالحی. "عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 10, 1393, 59-77.
نقی زاده, محمد, تقوا, محمدرضا, صالحی, مهدی. (1393). 'عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), pp. 59-77.
نقی زاده, محمد, تقوا, محمدرضا, صالحی, مهدی. عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 3(10): 59-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login