عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. (1403). تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
علی اکبر عبداله زاده حسنکلو; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; فاطمه جعفرخانی; علی دلاور. "تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. (1403). 'تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491