تاج زاده نمین, ابوالفضل, چهراقی, فاطمه, تاج زاده نمین, آیدین. (1390). تأثیر توسعه‌ نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه). سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(66), 139-164.
ابوالفضل تاج زاده نمین; فاطمه چهراقی; آیدین تاج زاده نمین. "تأثیر توسعه‌ نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 66, 1390, 139-164.
تاج زاده نمین, ابوالفضل, چهراقی, فاطمه, تاج زاده نمین, آیدین. (1390). 'تأثیر توسعه‌ نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(66), pp. 139-164.
تاج زاده نمین, ابوالفضل, چهراقی, فاطمه, تاج زاده نمین, آیدین. تأثیر توسعه‌ نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 21(66): 139-164.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login