اعرابی, سید محمد, مصطفوی, امیر. (1390). الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(64), 89-116.
سید محمد اعرابی; امیر مصطفوی. "الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 21, 64, 1390, 89-116.
اعرابی, سید محمد, مصطفوی, امیر. (1390). 'الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 21(64), pp. 89-116.
اعرابی, سید محمد, مصطفوی, امیر. الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 21(64): 89-116.