ابراهیمی، مرضیه و شیخی، احمدرضا ( 1392 ) " بررسی نقش رسانه های جدید در بازاریابی صنعت توریسم " مجموعه مقالات همایش روز رسانه های اجتماعی
ابراهیم زاده، عیسی و همکاران ( 1391 ) " تحلیلی بر برنامه ریزی و توسعه گردشگری در، آمایش سرزمین، سال 4 "SWOT استان لرستان با بهره گیری از مدل استراتژیک
.124- شماره 6، صص 101
امین بیدختی، علی اکبر و ماشااله نظری ( 1388 ) " نقش بازاریابی در توسعه صنعت .68- گردشگری" ، چشم انداز مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره 32 ، صص 49
الوانی، سید مهدی و زهره دهدشتی( 1385 )،"اصول و مبانی جهانگردی "،معاونت اقتصادیو برنامه ریزی بنیاد مستعضعان و جانبازان.
اولوانی، سید مهدی و پیروزبخت، معصومه( 1385 ) فرایند مدیریت جهانگردی ، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
تجلی، نسرین( 1392 ) "پیش بینی نگرش دانشجویان گردشگری نسبت به خدمات الکترونیکی و خدمات حضوری در گردشگری ایران" مجموعه مقالات اولین همایشگردشگری الکترونیکی
حکیم آرا، محمد ( 1383 ). تبلیغات متقاعدگرانه، انتشارات خانة کتاب.تفص شیورددومحم ، ) ناراکمه و1391 (" یسررب رد یتنرتنیا یبایرازاب یریگراکب ریثات مسیروت درکلمع نازیم" تلااقم هعومجم اولین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین
رسول زاده و حسن نژاد ( 1391 ) " بررسی و اولویت بندی روشهای تبلیغاتی مؤثر در جذب گردشگر در استان خراسان رضوی " مجله علوم جغرافیایی، سال چهارم، شماره
16-15
در حوزه صنعت گردشگری با رویکرد تحلیل IT ستاره، علی ( 1393 ) "بررسی اثربخشی 2 مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 1 ،" ANP شکاف و
ناراکمه و دومحم ،یناتسورس)1392 (" ندرب لااب رد یزاجم یرگشدرگ شقن یسرربیرگشدرگ تعنص یداصتقا حطس" . تحقیقات فرهنگی، شماره 10 ، صص 61 تا 82
روپ و یدهم ،یضویع ارهز ،یلع)1391 (" یکینورتکلا یرگشدرگ یبایزرا و ناریا ردهار تباقر تهج نآ یاقترا یاه یناهج اه رازاب" رسانه ، شماره 76 ، صص 151 تا 174
14 فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری- سال نهم- شماره 28 - زمستان 1393
فرزین، محمد رضا ( 1384 ) "گردشگری الکترونیکی و چالشهای توسعه آن در ایران"، مجموعه مقالات سومین همایش تجارت الکترونیکی، معاونت برنامه ریزی و امور
اقتصادی وزارت بازرگانی، چاپ اول، شرکت چاپ و نشر بازرگانی، تهران.
فیضایو ناجرم ، ریمهداز)هحیلم ،1386 (" یسررب ورتکلا یرگشدرگ زا هدافتسا رد یکینناریا یرگشدرگ تعنص " بررسی های بازرگانی، شماره 23 ، صص 80 تا 82
کاتلر، فیلیپ ( 1376 )، اصول بازاریابى، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات آترپات کتاب کاتلر، فیلیپ.آرمسترانگ،گرى ( 1376 ) اصول بازاریابى، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات
آترپات کتاب
) یدهم ،یبورک1389 (" تاغیلبت ریثأت درومرد ىبایرازاب ناسانشراک ةعماج شرگن ىبایزراهناسر ىا تیلاعف رد ىاهىدرگناهج" رفاه اجتماعی ، تابستان 89 ، دوره 10 ، شماره
.408- 37 ، صص 383
کوچک زاده، احمد( 1381 ) " ارائه مدل ریاضى در تخصیص بودجه تبلیغات به رسانه هاى مختلف" پایان نامة کارشناسى ارشد.دانشگاه علم و صنعت.
کوامار، ساشی ( 1383 ) "تجارت الکترونیک و توریسم" مجموعه مقالات دومین همایش تجارت الکترونیکی، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی، چاپ اول،
شرکت چاپ و نشر بازرگانی، تهران.
گوهریان، محمد ابراهیم،( 1380 ) بازاریابی گردشگری ، دفتر پژوهشهای فرهنگی لاولاک، کریستوفر، رایت، لارن. ( 1382 ). اصول بازاریابى و خدمات، مترجم ابو الفضل
تاج زاده، انتشارات سمت
لس لومسدون ( 1381 )، بازاریابی گردشگری ، ترجمه م.ا.گوهریان، انشارات دفتر پژوهشهایفرهنگی، چاپ اول
مجتهدی، هوشنگ ( 1376 ). مدیریت فناوریهای اطلاعات و ارتباطات، تهران: مرکز نشر دانشگاهی.
محلاتى، صلاح الدین( 1380 ) درآمدى بر جهانگردى، انتشارات دانشگاه شهید بهشتى محمدیان، محمود.( 1385 )، مدیریت تبلیغات، انتشارات حروفیه، چاپ دوم.
یلع ،نادرم) اضر دمحم ،یرون و1393 (" تعنص هعسوت رد یبایرازاب شقن یسرربیرگشدرگ" ، تلااقم هعومجم دومین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی ... 15
) هقیدص ،ناییاضر و زربیرف ،یوسوم1385 (" یرتشم اب یکینورتکلا طابترا تیریدم شقن (e-CRM) یرگشدرگ رد (tourism) ناریا" مدیریت فر ا د ، شماره 13 و
14 صص 105 تا 126
یرظن، هلااشام نارگیدو)1389( "یرگشدرگ تعنص رد یدربهار یبایرازاب هتخیمآ" .68- مطالعات مدیریت راهبردی، دوره 1، شماره 3 صص 49
واى گى، چاک ( 1382 ) جهانگردى در چشم اندازى جامع، مترجمان على پارساییان و محمد اعرابى، انتشارات دفتر پژوهش هاى فرهنگى.
) نیسح ،تسود هفیظو و رایزام ،یرای1386 (" یبایرازاب نیون یاهشور یریگراکب ریثاتناریا رد تسیروت بذج رد یکینورتکلا" مجله مدیریت ، شماره 119 و 120 ، صص
.77-73
Bouquet, M. (2005). "How to build a word of mouth marketing campain".Forrester research.
Brooker, E., & Burgess, J. (2008), "Marketing destination Niagara effectively through the tourism life cycle", International Journal of Contemporary Hospitality", 20 (3), 278-292.
Buhalis, D. (2004), "Marketing the competitive destination of the future", Tourism management, 21, 97-112.
Collin, P. (2003). Dictionery of Marketing, Boolmsbury Publishing Plc, Third edition.
Jamrozy, U. (2007), "Marketing of tourism: a paradigm shift toward sustainability", International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 1(2), 117-130.
Mariani S. (2014). Successful Web Marketing for the Tourism and Leisure Sectors, Kogan Page
Kim, M & Mattila,F (2011).Realizing the potential of electronic commerce for SMEs in the global economy, Conference for Ministers responsible for SMEs and Industry Ministers. Bologna, Italy
Kim, CH.(2008) E-tourism: an innovative approach for the small and medium-sized tourism enterprises (SMTES) in Korea. Organisation for Economic Co-operation and development (OECD). Centre for Entrepreneurship, SMEs and Local Development
Shuai, S. (2011), Marketing for Tourism & Hospitality, Nelson & Division of Thomson Canada limited.
Sund. J. (2004), The Tourism Industry Life Cycle: Initial Evidence from the Swiss Hotel Industry, Prentice Hall.
Swift R.S (2002). Accelerating Customer Relationship: using CRM and technologies, prentice Hal, NJ.
Tsiotsou, N. and Vlachopoulou, A(2011) Information Communication Technologies in Tourism 1999, SpringerWien. NewYork
Williams, A. (2006), "Tourism Hospitality Marketing: Fantasy, Feeling and Fun", International Journal of Contemporary Hospitality Management, 18( 96), 482- 491