ابطحی، حسین و صلواتی، عادل ( 1385 )، مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو.
احمدپور، محمود و عزیزی، محمد ( 1384 )، کارآفرینی، شاخه کار و دانش، قم: موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب.
احمدپورداریانی، محمود و مقیمی، محمد ( 1387 )، مبانی کارآفرینی، تهران: نشر فراندیش .
اخوان، پیمان و حیدری، صفاناز. ( 1386 )، مدیریت دانش مشتری، رویکردی برای کسب .24-38 ،(18) مزیت رقابتی، مدیریت فردا، 5
اربابیان، شیرین ، زمانی، زهرا و رحیمی، معصومه ( 1393 )، بررسی اثر گردشگری در .126-146 ،(10) توسعه ی کارآفرینی، برنامهریزی و توسعه گردشگری، 3
انصاری، محمدتقی و سلمانیزاده، عباس( 1388 )، نوآوری در سازمانها بر مبنای . کارآفرینی سازمانی، نشریه علمی- ترویجی راهبرد یاس، 18
آرمسترانگ، مایکل ( 1386 )، مدیریت عملکرد راهبردهای اساسی و رهنمودهای عمل ی (ترجمه اسماعیل کاوسی، ناصر میرسپاسی و علی رشیدپور)، تهران: نشر میر.
بدریآذرین، یعقوب، سیدعامری، میرحسن و ایمانپور، علی ( 1391 ). تحلیل رگرسیونی -50 ، رابطه بین اجزای مدیریت دانشو عملکرد منابع انسانی، مدیریت ورزشی، 15
.35
پرداختچی، محمدحسن و شفیعزاده، حمید ( 1385 ) ، درآمدی برکارآفرینی سازمانی، تهران: انتشارات ارس باران.
حاتمینسب، حسن و زنجیرچی، محمود ( 1390 )، نقش زیرساختی و فرآیندی مدیریت ، دانش در مسیر چابک سازی صنعت نساجی کشور، چشم انداز مدیریت صنعتی، 1 .135-151
رابینز، استیفن و جاج، تیموتی ( 1389 )، رفتار سازمانی (ترجمه مهدی زارع)، تهران: نشر نص.
رضوانی، منا ( 1389 )، بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان اصفهان، (پایان نامه کارشناسی ارشد) پژوهشکده علوم اجتماعی و
اقتصادی، دانشگاه پیام نور استان تهران.
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد … 111 صالحاولیاء، محمد و دیگران ( 1389 ) آشنایی با سیستمهای ارزیابی عملکرد، تهران: نشر نص.
صداقت، مریم ( 1391 )، رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی درصنعت هتلداری مطالعه موردی: هتلهای 4 و 5 ستاره شهر تهران، (پایان نامه کارشناسی ارشد) دانشکده
مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی.
صفرزاده، حسین، تدین، اعظم و حرمحمدی، م ( 1391 ). بررسی تأثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی مراکز بهداشتی و درمانی
.76-86 ،(1) شمال فارس)، فصلنامه علمی پژوهشی دانشکده بهداشت یزد، 11
عیسایی، محمدتقی؛ افضلی، حمیدرضا و ضیا، محمد ( 1389 ) ارائه چارچوبی برای ارزیابی سطح و میزان بلوغ از منظر مدیریت دانش در سطح بین سازمانی: بازسازی واحدهای
.81-102 ،(19) مسکونی در شهرستان بم. فصلنامه علوم مدیریت ایران، 5
فرهنگی، علیاکبر و صفرزاده، حسین، ( 1386 ). کارآفرینی- مفاهیم، نظریهها، مدلها و کاربردها، تهران: انتشارات مرکز کارآفرینی، موسسه کار و تامین اجتماعی.
قهرمانی، علی؛ هاشمپور، لیلا و عطاپور، هاشم ( 1390 ). مطالعه وضعیت زیر ساختهای
مدیریت دانش در دانشگاه تبریز از دیدگاه اعضای هیات علمی، نشریه تحقیقات
.63-85 ،(57) کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، 45
قیدر، زهرا و فراستی، وحید( 1389 )، ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان، تهران: نشر بازتاب.
گلستانهاشمی، مهدی ( 1382 )، مبانی علم کارآفرینی( دانش مهندسی کارآفرینی)، چاپ
اول، اصفهان: جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان.
مدهوشی، مهرداد و ساداتی، عبدالرحیم ( 1390 ) بررسی اثرگذاری فرایند مدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق
.7- مازندران)، توسعه کارآفرینی، سال سوم، شماره دوازدهم، 26
مقیمی، محمد ( 1384 )، کارآفرینی در سازمانهای دولتی، تهران: مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران.
ناهید، مجتبی ( 1388 )، چیستی و چرایی کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی در یک نگاه، . بررسیهای بازرگانی، 34
همتی، محمد ( 1389 )، ارزیابی میزان بهکارگیری مولفههای مدیریت دانش در دانشکده- های پردیس فنی تهران، مقاله ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش تهران.
112 فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری- سال نهم- شماره 28 - زمستان 1393
Alavi, M. & Leidner, D. E. (2001). Review: knowledge management
and knowledge management systems: conceptual foundation and
research issues. MIS Quality, 107-36.
Allee, V. (1997). Twelve principles of knowledge management.
Training and Development, 71-74.
Chang, C.L.H., & Lin, T.C. (2015), The role of organizational culture
in the knowledge management process, Journal of Knowledge
Management, 19(3), 433 – 455.
Choi, B. G. & Lee, H. S. (2003), An empirical investigation of KM styles and their effect on corporate performance, Information and Management, 40(5), 403-17.
Chourides, P., D. Longbottom & W. Murphy (2003), Excellence in knowledge management: an empirical study to identify critical factors and performance measures, Measuring Business Excellence, 7(2), 29-45.
Dehghani, R., & Ramsin, R. (2015), Methodologies for developing
knowledge management systems: an evaluation framework,
Journal of Knowledge Management, 19(4), 682 – 710.
DeTienne, K., Dyer, G., Hoopes, C. & Harris, S. (2004), Toward a
model of effective knowledge management and directions for
future research: Culture, leadership, and CKOs, Journal of
Leadership & Organizational Studies, 10(4).
Egbu, C. O, Bates, M. & Botterill, K. (2001), A conceptual research framework for studying knowledge management in project-based environments, Proceedings of the International Postgraduate Research Conference in the Built and Human Environments. University of Salford, UK.
Gupta, A. K. & Govindarajan, V. (2000), Knowledge management’s social dimension: lesson from nucor steel, Sloan Management Review, 42(1), 71-81.
Hammami, S., & Triki, A. (2011), Exploring the information
technology contribution to service recovery performance through
knowledge based resources, VINE, 41(3), 296-314.
Jimenez-Jimenez, D., Martinez-Costa, M., & Sanz-Valle, R. (2014), Knowledge management practices for innovation: a multinational corporation’s perspective, Journal of Knowledge Management, 18(5), 905 – 918.
Johannessen, J., & Olsen, B. (2011). Aspects of a cybernetic theory of tacit knowledge and innovation, Kybernetes, 40(1/2), 141 – 165.
Kruger, C, J., & Johnson, R.D. (2011). Is there a correlation between
knowledge management maturity and organizational performance?
VINE, 41(3), 265 – 295.
بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد … 113
Kumar, R. (2011), Knowledge management and organizational culture: a theoretical integrative framework, Journal of Knowledge Management, 15(5), 779 – 801.
Lambe, P. (2011), The unacknowledged parentage of knowledge
management, Journal of Knowledge Management, 15(2), 175-197.
Lopez-Nicolas, C., & Merono-Cerdan A. L. (2011). Strategic
knowledge management, innovation and performance.
International Journal of Information Management, 12, 137-142.
Mishra, B., & Bhaskar, U. (2011), Knowledge management process in
two learning organisations, Journal of Knowledge Management,
15(2), 344 – 359.
Patil, S. K., & Kant, R. (2014), A fuzzy AHP-TOPSIS framework for ranking the solutions of Knowledge Management adoption in Supply Chain to overcome its barriers, Expert Systems with Applications, 41(2), 679–693.
Rasul, J., Vuksic, V. B., & Stemberger, M. I. (2012), The impact of
knowledge management on organizational performance, Economic
and business review, 14(2), 147–168.
Rooney, D. (2005), Knowledge, economy, technology and society: the
politics of discourse, Telematics and Informatics, 22(4), 405-22.
Sandhawalia, B., & Dalcher, D. (2011), Developing knowledge
management capabilities: a structured approach, Journal of
Knowledge Management, 15(2), 313 – 328.
Tan, L.P., & Wong, K.Y. (2015), Linkage between knowledge
management and manufacturing performance: a structural equation
modeling approach, Journal of Knowledge Management, 19(4),
814 – 835.
Tseng, S. (2011), The effects of hierarchical culture on knowledge management processes, Management Research Review, 34(5), 595 – 608.
Villar, C., Alegre, J., & Pla-Barber, J. (2014). Exploring the role of
knowledge management practices on exports: A dynamic
capabilities view, International Business Review, 23(1), 38–44.
Whelan, E., Carcary, M. (2011), Integrating talent and knowledge
management: where are the benefits?, Journal of Knowledge
Management, 15(4), 675 – 687.
Wiig, K. M. (1995), Knowledge Management Methods: Practical Approach to Managing Knowledge, Schema Press, Arlington, TX.