اصغری سفتجانی، محمد. (1388). بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی بر نگرش، دانش، و توانش و مقایسه آن با روش معمول در مبحث الکتریسیته دانشآموزان سال سوم رشته ریاضی و فیزیک منطقه 16 تهران سال تحصیلی 88-87. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.
بدریان، عابد؛ شکرباغانی، اشرفالسادات؛ اصفا، آرزو؛ و عبدینژاد، طالب. (1387). اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیتهای آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دوره متوسطه. فصلنامه نوآوریهای آموزشی، شماره 28، سال هفتم، صص 156-129.
سیف، علی اکبر. (1386). اندازهگیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی. تهران: نشر دوران.
فرخ نیا، محمدرضا. (1388). بررسی تأثیر برگزاری آزمایشگاه به صورت مجازی و جامع بر یادگیری، مهارت و انگیزه دانشجویان دانشگاه شهید رجایی تهران در درس آزمایشگاه الکتریسیته و مقایسه آن با شیوه معمول برگزاری آزمایشگاه. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت دبیر رجایی.
کرمی گزافی، علیرضا؛ یونسی، جلیل؛ و عزیزیان، علی. (1388). مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرمافزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان. نشریه علمی و پژوهشی فناوری آموزش، سال چهارم، جلد 4، شماره 2. صص 99-91.