احدی، عابدسعیدی، سهیل ارشدی، قربانی. (1388). سبک یادگیری دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مرکز تحقیقات پرستاری، 11(2 (پیاپی 34)):141-147.
اسکندری و صالحی. (1388). بررسی تأثیر مطابقت میان سبکهای تدریس و یادگیری بر عملکرد درسی دانشجویان(مطالعه موردی: دانشکدههای کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کردستان)، مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره دوم، شماره دوم.
الهی، آزادفلاح، رسول زاده، طباطبایی (1383). رابطه سبکهای یادگیری وابسته/ ناوابسته به زمینه و پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی، مجله روانشناسیبهار; 8(1 (پیاپی 29)):22-36.
پازارگادی، طهماسبی. (1389). سبکهای یادگیری و کاربرد آنها در پرستاری، راهبردهای آموزشی، 3(2):73-76.
پورآتشی، موحد محمدی, شعبان علی فمی. (1388). شناخت سبکهای یادگیری دانشجویان رشته کشاورزی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی، علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران; 5(1): 37-46.
رسولی نژاد، رسولی. (1384). بررسی سبک یادگیری دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال، گروه مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، گامهای توسعه در آموزش پزشکی; 3(1):26-32.
رضایی، کوهستانی، گنجه، عنبری (1388). سبک یادگیری دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی اراک، دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش); 12(4 (ویژه نامه شماره 1)):44-51.
سیف، علی اکبر. (1377). روانشناسی پرورشی (روانشناسی یادگیری و آموزش)، تهران: آگاه
معیاری، صبوری کاشانی، قریب، بیگلرخانی. (1388). مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان سال اول و سال پنجم رشته پزشکی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی، گامهای توسعه در آموزش پزشکی; 6(2):110-118.
ولیزاده، فتحیآذر، زمانزاده. (1385). سبکهای یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آموزش در علوم پزشکی، 6(2):136-140.
یزدی. (1388). بررسی و مقایسه شیوهها و سبکهای یادگیری دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه الزهرا (راهکاری به منظور شناسایی مسیر حرفهای)، اندیشههای نوین تربیتی; 5(2):123-145.