دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. (1390). ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), 53-74.
علی دیواندری; محمد حقیقی; احسان عابدی. "ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 43, 1390, 53-74.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. (1390). 'ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), pp. 53-74.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 11(43): 53-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login