دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,161
تعداد مشاهده مقاله55,934,036
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,009,479
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. (1390). ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), 53-74.
علی دیواندری; محمد حقیقی; احسان عابدی. "ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 43, 1390, 53-74.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. (1390). 'ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43), pp. 53-74.
دیواندری, علی, حقیقی, محمد, عابدی, احسان. ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 11(43): 53-74.


login