دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,200
تعداد مقالات17,887
تعداد مشاهده مقاله54,923,697
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,750,248
حق شناس کاشانی, فریده. (1382). نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), 71-98.
فریده حق شناس کاشانی. "نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 8, 1382, 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. (1382). 'نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), pp. 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1382; 3(8): 71-98.


login