حق شناس کاشانی, فریده. (1382). نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), 71-98.
فریده حق شناس کاشانی. "نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 8, 1382, 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. (1382). 'نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), pp. 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1382; 3(8): 71-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login