برزگر بفرویی, کاظم. (1394). رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), 55-71. doi: 10.22054/jpe.2015.3605
کاظم برزگر بفرویی. "رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 20, 1394, 55-71. doi: 10.22054/jpe.2015.3605
برزگر بفرویی, کاظم. (1394). 'رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), pp. 55-71. doi: 10.22054/jpe.2015.3605
برزگر بفرویی, کاظم. رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 5(20): 55-71. doi: 10.22054/jpe.2015.3605


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login