محمدی, رزگار, صادقی, رضا. (1391). نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), 105-122.
رزگار محمدی; رضا صادقی. "نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 3, 1391, 105-122.
محمدی, رزگار, صادقی, رضا. (1391). 'نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(3), pp. 105-122.
محمدی, رزگار, صادقی, رضا. نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1391; 1(3): 105-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login