منابع
- اباذری، یوسف. (1377)، خِرد جامعهشناسی، تهران: طرح نو.
- استراس، آنسلم؛ کوربی، جولیت. (1390)، مبانیِ پژوهش کیفی، فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای، ترجمة ابراهیم افشار، تهران: نی.
- ذکایی، محمد سعید. (1381)، خردهفرهنگ، سبک زندگی و هویت، مجله رشد آموزش علوم اجتماعی، شماره 20.
- ذکایی، محمد سعید؛ پورغلامآرانی، زهرا. (1384)، خردهفرهنگ یا مصرف فرهنگی: پژوهشی در بین دختران دانشآموز شهر تهران، فصلنامه انجمن ایرانیِ مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال اول، شماره 4.
- فاضلی، نعمتالله. (1392)، پشت دریاها شهری است: فرایندها، روشها و کاربردهای مردمنگاری، تهران: تیسا.
- فکوهی، ناصر؛ اوحدی، یاسمن. (1391)، هویت و فضای عمومی در شهر: مطالعه دختران دانشجو در شهرستان رفسنجان، مجله مطالعات اجتماعیِ ایران، دوره ششم، شماره 1.
- فیسک، جان. (1381)، فرهنگ و ایدئولوژی، ترجمه: مژگان برومند، فصلنامه ارغنون، ش 20.
- کاظمی، عباس و محمودی، بهارک. (1387)، پروبلماتیک مدرنیته شهری: تهران در سینمای قبل از انقلاب، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال چهارم، شماره پیاپی 12.
- کاظمی، عباس. (1388)، پرسهزنی و زندگیِ روزمره ایرانی، تهران: آشیان.
- کاظمی، عباس؛ اباذری، یوسف. (1383)، زندگیِ روزمره و مراکز خرید در شهر تهران، نامه انسانشناسی، سال سوم، ش 6.
- کاظمی، عباس؛ رضایی، محمد. (1386)، پرسهزنی و زندگیِ گروههای فرودست شهری در مراکز خرید تهران: دیالکتیک تمایز و تمایز زدایی، فصلنامه تحقیقات فرهنگیِ ایران، شماره 1.
- کوش، دنی. (1389)، مفهوم فرهنگ در علوم اجتماعی، ترجمه: فریدون وحیدا، تهران: سروش و مرکز تحقیقات و سنجش برنامهای تهران.
- گیدنز، آنتونی. (1390)، جامعهشناسی، ترجمه: حسن چاوشیان، تهران: نی.
- ویمر، راجر؛ دومینیک، جوزف. (1384)، تحقیق در رسانههای جمعی، ترجمه: کاووس سیدامامی، تهران: انتشارات سروش.
- Abaza, Mona. (2001). Shopping Malls, Consumer Culture and the Reshaping of Public Space in Egypt, Theory, Culture and Society 18(5): 97-122.
- Benjamin, Walter. (2003). Arcades Project, Trans, by HawardEiland and Kevin McLaughlin, Harvard University Press, Cambridge. Mass.
- Clark, K. and Holquist, M. (1984). Mikhail Bakhtin, Cambridge MA: Harvard university press.
- De Certean, M. (1998). The Practice of Everyday Life, in John Storcy, Cultural Theory and Popular Culture, London: Prentice Hall.
- Eagleton, R. (1991). Ideology: An Introduction, London: Verso.
- Matthews Hough, Taylor Mark, and Percy- Smith Barry. (2000). The Unacceptable Flaneur: The Shopping Mall as a Teenage Hangout, Childhood, and Vol. 7(3): 279-294.
- Polan, D. (1989). Bakhtin, Benjamin, Sartre: Toward a Typology of the Intellectual Critic, in C. Kelly, M. Makin, and D. Shepherd (eds.), Discontinuous Discourses in Modern Russian Literature, London: Macmillan.
- Smith, P. (2001). Cultural Theory; an Introduction, New York: Blackwell Publishers.
- Werner, V, J. (2001). The detective gaze: Edgar A. Peo, the Flaneur, and the Physionpnomy of Crime”, American Transcendental Quarterly, Kingston, vol. 15, Issue. 1. PP.5, 17.
- Wolcott, H. (2008). Writing up qualitative research (3rd ed.). London: SAGE Publication.