پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، پژوهشکده پست، ( 1383 )، "سنجش مدت
زمان سیر مرسولات عادی بین مناطق پستی تهران".
2. پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، پژوهشکده پست، ( 1383 )، "سنجش مدت
زمان سیر مرسولات عادی بین مراکز استانهای کشور".
3. پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، پژوهشکده پست، ( 1383 )، سنجش مدت
زمان سیر مرسولات عادی بین تهران و شهرهای کشور.
4. مرکز تحقیقات پست، ( 1380 )، "استاندارهای رهسپاری کنترل کیفیت شبکه پستی
جهانی".
5. اداره کل مهندسی عملیات پست، ( 1383 )، "آزمون سنجش سرعت سیر مرسولات
عادی".
6. علی عمیدی، ( 1378 )، "نظریه نمونهگیری و کاربردهای آن"، جلد اول، مرکز نشر
دانشگاهی، تهران.
7. اداره کل مهندسی عملیات پستی، ( 1378 )،" طرح نمونه برداری پاکات جهت بررسی
."(MIP کیفیت سرویس (پروژه
8. مرکز تحقیقات مخابرات ایران، ( 1388 )، " طراحی و پیادهسازی سیستم سنجش زمان سیر
مرسولات پستی".
Nathanail, E., (2008), Measuring the quality of service for
passengers on the hellenic railways, Transportation Research Part
A: Policy and Practice, 42(1), 48-66.
10. Karatepe, O.M., Yavas, U.,Babakus, E., (2005), Measuring service
quality of banks: Scale development and validation, Journal of
Retailing and Consumer Services, 12(5), 373-383.
11. Martínez Caro, L., Martínez García, J.A., (2007), Measuring
perceived service quality in urgent transport service, Journal of
Retailing and Consumer Services, 14 (1), 60-72.
12. Universal Postal Union International Bereau, (2007), Operational
guide for contiouse testing of transmission times for priority /
airmail letter-post items.
13. www.post.ir
14. Cochran, W. G., (1997), Sampling Techniques, John Wiley and
sons