آذر، عادل و سپهری راد، رامین. (1390). ارائه مدل ریاضی ارزیابی عملکرد 360 درجه (پیمایشی در سازمان ملی بهره وری ). فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 21(66)، 1-23.
جونز، جان.ای؛ و برلی، ویلیام. ( 1379). بازخورد 360 درجه راهبردها، رهیافت ها و شیوه ها برای ارتقای مدیران. ترجمه اسماعیل اصغرپور و غلامرضا طالقانی. تهران: ساپکو.
حقیقی، عالیه و سماواتیان، حسین. (1390). رابطه ویژگی های شخصیتی همکاران و زیردستان با نحوه ارزیابی آنان از عملکرد سرپرستان و مدیران. فصلنامه روانشناسی: دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 46،82-90.
خوشبخت، اکرم؛ میرکاظمی، سیده عذرا؛ و پورسلطانیزرندی، حسین. (1392). ارزیابی اساتید تربیت بدنی دانشگاه بیرجند به روش بازخورد 360 درجه. دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، 12.
رامینمهر، حمید و چارستاد، پروانه. (1392). روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (نرمافزار لیزرل). تهران: ترمه.
عربی ، سید حسین. (1391). شناسایی و ارزیابی شایستگیهای مدیران واحد آموزش شرکتهای دولتی شهر مشهد براساس مدل بازخورد 360 درجه: مطالعه موردی. پایاننامه کارشناسیارشد علوم تربیتی- مدیریت آموزشی. دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، مشهد.
فرج پهلو، عبدالحسین؛ نوشین فرد، فاطمه و حسن زاده، مریم. (1391). ارزیابی عملکرد کتابداران به روش 360 درجه: مطالعه موردی کتابخانه های عمومی استان گیلان . تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، 18 (4)، 419-440.
قرائیپور، رضا و صالحیصدقیانی، جمشید. (1384). ارزیابی شایستگیهای مدیران به روش بازخورد 360 درجه. مطالعات مدیریت صنعتی، 9، 73-92.
متیوز، جوزف آر. (1387). برنامه ریزی و مدیریت راهبردی در کتابخانه ها. اهواز: دانشگاه شهید چمران.
مرکز آموزش ایران خودرو . (1385). ارزیابی 360 درجه از تئوری تا عمل. تهران: مرکز آموزش ایران خودرو.
مزینانی، علی. (1384). کتابخانه و کتابداری. تهران: سمت.
موسویراد، سیده طاهره؛ روزبهانی، محبوبه و روه، ماهنوش. (1393). ارزیابی عملکرد معلمین تربیت بدنی با بازخورد 360 درجه: مطالعه موردی معلمین شهرستان پارسیان. مطالعات مبانی مدیریت در ورزش،1(3)، 61-70.
Bergman, D., Lornudd, C., Sjöberg, L. & Von Thiele Schwarz, U. (2014). Leader personality and 360-degree assessments of leader behavior. Scandinavian Journal of Psychology, 55: 389–397. Retrieved Jun 1, 2015, from:http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/sjop.12130/pdf
Chandler, N., Henderson, G., Park, B., Byerley, M., Brown, W. & Steiner, M. (2010) Use of a 360-Degree Evaluation in the Outpatient Setting: The Usefulness of Nurse, Faculty, Patient/Family, and Resident Self-Evaluation. Journal of Graduate Medical Education, 2(3), 430-434. Retrieved May 11, 2015, from: http://dx.doi.org/10.4300/JGME-D-10-00013.1
Horng, J. S., & Lin, L. (2013). Training needs assessment in a hotel using 360 degree feedback to develop competency-based training programs.Journal of Hospitality and Tourism Management, 20 (1), 61-67. Retrieved Jan 26, 2015:
http://www.sciencedirect.com/science/journal/14476770/20
Jantti, M. & Greenhalgh, N. (2012). Leadership competencies: a reference point for development and evaluation. Library Management, 33(6/7), 421 – 428. Retrieved Jan 18, 2015, from:
http://dx.doi.org/10.1108/01435121211266249
Massingham, P., Nguyen, T.N., Massingham, R. (2011). Using 360 degree peer review to validate self‐reporting in human capital measurement. Journal of Intellectual Capital, 12(1), 43 – 74. Retrieved Feb 18,2015:http://dx.doi.org/10.1108/14691931111097917
Rai, H. & Singh, M. (2013). A study of mediating variables of the relationship between 360° feedback and employee performance. Human Resource Development International, 16(1), 56-73. Retrieved Jan 28, 2015, from: http://dx.doi.org/10.1080/13678868.2012.740797
Wilkerson, D. J., Manatt, R. P., Rogers, M. A. & Maughan, R. (2000) Validation of Student, Principal, and Self-Ratings in 360 Degree Feedback (registered) for Teacher Evaluation. Journal of Personnel Evaluation in Education, 14(2), 179-192. Retrieved Feb 11, 2015, from: http://www.researchgate.net/publication/226061738_Validation_of_Student_Principal_and_Self-Ratings_in_360_Feedback_for_Teacher_Evaluation