| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,212 |
| تعداد مقالات | 18,021 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,539,579 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,962,434 |
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش | ||
| مطالعات مدیریت صنعتی | ||
| مقاله 2، دوره 3، شماره 10، مهر 1384، صفحه 25-46 اصل مقاله (3.97 M) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| غلامرضا خوش سیما1؛ مهدی ابراهیمی نژاد2؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی3 | ||
| 1عضو هیئت علمی گروه مدیریت صنعتی، دانشگاه ولی عصر رفسنجان | ||
| 2استادیار گروه مدیریت صنعتی، دانشگاه ولی عصر رفسنجان | ||
| 3دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی | ||
| چکیده | ||
| در این تحقیق، در ابتدا با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی شاخص های فرایندهای مدیریت دانش مورد بررسی قرار گرفته، سپس به اندازه گیری فرایندهای مدیریت دانش از دیدگاه نوناکا و اثر بخشی مدیریت دانش پرداخته شد. سپس ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش با استفاده از رگرسیون گام به گام و همبستگی تفکیکی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج تحقیق نشان داد که در دانشگاه های سطح شهر رفسنجان فرایندهای درونی سازی، برونی سازی، و اجتماعی سازی انجام می گیرد و فرایندهای درونی سازی، برونی سازی، و ترکیب در اثر بخشی مدیریت دانش موثر می باشد. | ||
| کلیدواژهها | ||
| درونی سازی؛ برونی سازی؛ اجتماعی سازی؛ ترکیب؛ اثر بخشی؛ مدیریت دانش | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,546 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,478 |
||