یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. (1385). بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی). , 5(14), 225-249.
نور محمد یعقوبی; فاطمه علیزاده. "بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی)". , 5, 14, 1385, 225-249.
یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. (1385). 'بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی)', , 5(14), pp. 225-249.
یعقوبی, نور محمد, علیزاده, فاطمه. بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی). , 1385; 5(14): 225-249.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login