کردنائیج, اسدالله. (1383). مشتری مداری: رمز موفقیت سازمان های متعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43.44), 153-183.
اسدالله کردنائیج. "مشتری مداری: رمز موفقیت سازمان های متعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 43.44, 1383, 153-183.
کردنائیج, اسدالله. (1383). 'مشتری مداری: رمز موفقیت سازمان های متعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(43.44), pp. 153-183.
کردنائیج, اسدالله. مشتری مداری: رمز موفقیت سازمان های متعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1383; 11(43.44): 153-183.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login