بحرینی زاده, منیژه. (1385). بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), 77-105.
منیژه بحرینی زاده. "بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 49, 1385, 77-105.
بحرینی زاده, منیژه. (1385). 'بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), pp. 77-105.
بحرینی زاده, منیژه. بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1385; 13(49): 77-105.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login