جوانی, وجیهه. (1392). اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), 77-88. doi: 10.22054/qrsm.2013.484
وجیهه جوانی. "اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 6, 1392, 77-88. doi: 10.22054/qrsm.2013.484
جوانی, وجیهه. (1392). 'اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), pp. 77-88. doi: 10.22054/qrsm.2013.484
جوانی, وجیهه. اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 2(6): 77-88. doi: 10.22054/qrsm.2013.484


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login