دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,837
تعداد مقالات14,642
تعداد مشاهده مقاله31,723,304
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,729,845
امانی, جمشید. (1395). نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891
جمشید امانی. "نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 1, 1395, 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891
امانی, جمشید. (1395). 'نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), pp. 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891
امانی, جمشید. نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 1(1): 1-34. doi: 10.22054/irisk.2016.4891


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login