ابراهیمی, عبدالرحیم. (1371). نقش اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین الملل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 133-154.
عبدالرحیم ابراهیمی. "نقش اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین الملل". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1371, 133-154.
ابراهیمی, عبدالرحیم. (1371). 'نقش اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین الملل', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 133-154.
ابراهیمی, عبدالرحیم. نقش اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین الملل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1371; 2(5): 133-154.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login