منابع فارسی
انصاری، منوچهر و صالحی، صدقیانی جمشید. (1383). مدیریتکیفیتجامعوفناوریاطلاعات، روابطوکارکردها. مجله مدیریت صنعتی (5): 90-71.
توربان، افریم و همکاران. (1386). مقدمهای بر فناوری اطلاعات. مترجمان اکبر مصطفوی، جواد اکبری، مجتبی مصطفوی، شرکت ناقوص اندیشه.
حاجی حسینی، حجت الله و همکاران. (1391). ارائهیمدلیبرایبررسیتأثیرفناوریاطلاعاتبر کیفیتعملکردسازمانهایتولیدی: (پیمایشیدربارهی شرکتهایخودروسازیسایپاوایران خودرو)، مدیریت فناوری اطلاعات (13): 44-25.
خدادادحسینی، سیدحمید و فتحی، سعید. (1390).بررسیارتباطبینآمادگیالکترونیکیکشور واثربخشیکاربردفناوریاطلاعاتدربنگاههابارویکردفراتحلیل. مدیریت فناوری اطلاعات 3(8): 96-81.
ریاحی، بهروز. (1381). مدیریتکیفیتجامعدربخشعمومی (دولت)، چاپ اول، تهران: نشر مرکزآموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
سندراهبردینظامجامعتوسعه یتربیتبدنیوورزشکشور.
عابدی جعفری حسن و همکاران. (1390).بررسیتأثیراستفادهاز فناوریاطلاعاتبرعملکردعملیاتیوعملکرداستراتژیکواحدمدیریتمنابعانسانی درشرکتهایخودروسازوقطعسازتهران. مدیریت فناوری اطلاعات 3(9): 88-69.
فلاح، زین العابدین. (1384). بررسیعواملمرتبطبااستقرارسیستم هایاطلاعاتیمدیریت درفدراسیونهایورزشیایران، پایان نامۀکارشناسیارشدمدیریتورزشی،دانشکدۀ تربیتبدنیوعلومورزشی، دانشگاه تهران.
مجیبی میکلائی، تورج و همکاران. (1389). ارزیابیمیزانآمادگیاجرایسیستممدیریتکیفیتجامع (TQM) درتعاونی های فعالتولیدیبخشصنعتاستانمازندران، (پژوهشگر) فصلنامه مدیریت، 26: 85-69.
محمودی، مهدی. (1385). تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی، ارائه شده در دومین همایش فناوری آموزشی، تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
هنری، حبیب. (1382). طراحیوتبییننظاماطلاعاتیوسیستمبهرهوریمنابعانسانی درسازمانتربیتبدنیوفدراسیونهایورزشیمنتخبوکمیتۀملیالمپیک، رسالۀ دکترای مدیریت ورزشی، دانشگاه تربیت مدرس.
منابع لاتین
Ang C.L et al. (2000). Measures to assess the impact of information technology on quality management. International Journal of Quality & Reliability Management; 17(1): 42-65.
Bahrami, M., Ghorbani, M., Arabzad, S. (2012). Information Technology (IT) as An Improvement Tool For Customer Relationship Management (CRM). Social and Behavioral Sciences 41 ( 2012 ) 59 – 64.
Boone T., Ganeshan R. (2004). Call for papers: special issue on the impact of ebusiness technologies on supply chain operations. Journal of Operations Management; 22: 197–198.
Dewan S., Kraemer K.L. (2000). Information Technology and productivity: evidence from country-level data. Management Science; 46(4): 548-562.
Dewhurst F.W et al. (2003). An initial assessment of the influence of IT onTQM: a multiple case study. International Journal of Operations & Production Management; 23(4): 348-374.
Gallardo, L. Garcia, M. Burillo, M. (2008). New sports management software: A needs analysis by a panel of Spanish experts. International Journal of Information Management 28: 235-245.
Geraldi J.G et al. (2011). Towards a conceptualization of quality in information technology projects. International Journal of Project Management; 29(5): 557-567
Hughes, N.A. (1994). TQM in Higher Education: The Application of IT. PhD thesis, University of Nebraska, Lincoln, NE.
Johnson P.F., Klassen R.D., Leenders M.R., Awaysheh A. (2007). Utilizing e business technologies in supply chains: the impact of firm characteristics and teams. Journal of Operations Management; 25(6): 1255-74.
Lai K.H., Wong C.W.Y., Cheng T.C.E. (2008). Acoordination-theoretic investigation of the impact of electronic integration on logistics performance. Information & Management; 45(1): 10–20.
Lin J. C., Chang H. C. (2011). The role of technology readiness in self-service technology acceptance. Managing Service Quality; 21(4): 424-444
Martinez-Lorente A.R et al. (2004). The effect of information technologies on TQM: An initial analysis. International Journal of production economies; 89(1): 77-93.
Sadikoglu, E. Zehir, C. (2010). Investigating the effects of innovation and employee performance on the Relationship between total quality management practices and firm performance. International Journal of Production Economics, 127(1): 13-26.
Sanchez-Rodrıguez, C., Martınez-Lorente, A. R. (2011). Effect of IT and quality management on performance. Industrial Management & Data Systems; 111(6): 830-848.
Sitkin, S. B. Sutcliffe, K. M. and Shroeder ,R. G. (1994). Distinguishing control from learning total quality management :a contingency approach. Academy of management review. 19(3): 537-551
Weston, F.C.J. (2001). weighing soft and hard benefits of information technology, manufacturing systems. International Journal of Information Management, vol. 11 , No.4, pp.8-38